@ JENGUK-JENGUK @

Sunday 11 December 2011

BURGER BAKAR...... ARENA CAFE WANGSA MAJU

Lama rasanya tak tulis n3 pasai makan. Walau da lama da aku dan family merasainya baru nie ada masa untuk menulis. Korang di luar tue, pernah terfikir tak BURGER BAKAR ?. Apa yang di bakar ? Burger ke atau Dagingnyer ker ?

Well...seperti di tajuk n3, buat pertama kalinya aku makan BURGER BAKAR. Sampaikan anak sulong ku yang tak suka makan burger, leh makan habis burger.

Arena Cafe, Seksyen 2,Wangsa Maju....................... pastinya sama seperti cafe2 lain yang menjual pelbagai makanan melayu dan western. Namun keistimewaannya di tepi2 cafe ni ada dibuka gerai-gerai kecil dan salah satu yang menarik adalah gerai BURGER BAKAR.

Seperti burger-burger lain yang ada, menggunakan roti burger yang besar, gebu dan lembut disapu bersama mayonis dan ditaburkan hirisan tomato dan salad. Namun penambah lengkap hidangan burger pastinya daging burger. Daging burger buatan sendiri yang tebal dengan isi daging dimarinate bersama sos rahsia pemilik gerai, ternyata membuka selera. Lagi-lagi daging burger tersebut dibakar di atas api menggunakan arang. Memang lain dari yang lain keenakkan burger di sini.

So...kepada yang berminat leh la mencari cafe ni ya......

Enjoy the pic............










No comments:

Post a Comment